Известие

Collapse
No announcement yet.

Защо гърми релето на мигачите?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Защо гърми релето на мигачите?

    Та и мойто реле думна и като разглобих, що да видя - релето и буксата разтопени в следствие некаква лепкава гняс, която е капала по него. И никъде не открих някой установил ли е що е то и откъде иде. Допускам да е антифриз, ама откъде - радиаторче ли, съединение ли. Или е просто конденз? Някой ако знае със сигурност моля да сподели, та като съм я разглобил да оправя и тая работа, пък и да знаят колеги на които им предстои, тъй като явно е често срещано явление
    166, 2.4 JTD'00

  • #2
    Първоначално публикувано от Chimev Покажи съобщение
    Та и мойто реле думна и като разглобих, що да видя - релето и буксата разтопени в следствие некаква лепкава гняс, която е капала по него. И никъде не открих някой установил ли е що е то и откъде иде. Допускам да е антифриз, ама откъде - радиаторче ли, съединение ли. Или е просто конденз? Някой ако знае със сигурност моля да сподели, та като съм я разглобил да оправя и тая работа, пък и да знаят колеги на които им предстои, тъй като явно е често срещано явление
    Купих я със стопено реле и около него все беше мокро, а теч не виждах,докато не взе да ми подгизва мокета в краката Откакто смених радиатора на парното вече не е мокро,пък и релето си е здраво (да чукам на дърво)...
    ...
    155 1,6 TS 16V `96
    166 2,4 JTD `99
    147 1,9 JTDm 8V `07

    Comment


    • #3
      Моето като "гръмна" си беше чисто и сухо. Даже вчера като ми се обади да ме питаш пак проверих за всеки случай.
      AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

      Comment


      • #4
        Ше тургам една добавка за теч така профилактично и дано да не чувам вече за това реле
        166, 2.4 JTD'00

        Comment


        • #5
          НЕМОЙ! Преебах чисто нов радиатор на парното с такава гняс!
          AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от kiko73 Покажи съобщение
            НЕМОЙ! Преебах чисто нов радиатор на парното с такава гняс!
            Е как бе, аз съм ползвал за други коли няколко пъти и дълги години не е имало проблеми. Да не си сложил нещо евтино, че там не се икономисва по принцип?
            166, 2.4 JTD'00

            Comment


            • #7
              14-15 лв. беше - някаква течна с ръждив цвят, при досег с въздух се втвърдява. Обаче след време като се скапа гарнитурата на главата (на буса) и беше направил въздушна възглавница в радиатора на парното....
              Та освен гарнитура, шлайф, семеринги и т.н., а и 120 лв. за радиатор.
              AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Chimev Покажи съобщение
                Ше тургам една добавка за теч така профилактично и дано да не чувам вече за това реле
                И аз мислех за такава,обаче кат си видях 11-годишния радиатор,вече свален от колата и разбрах,че просто нищо не можеше да го запуши. Дано при теб да е по-различно.
                ...
                155 1,6 TS 16V `96
                166 2,4 JTD `99
                147 1,9 JTDm 8V `07

                Comment


                • #9
                  Знаете ли какво забелязох на моята Като включа ляв мигач се чува релето и лампичката на таблото мига според релето Но като включа десен мигач лампичката на таблото отначало мига два пъти в такт с релето и после започва да мига много бързо като че ли има изгоряла крушка на мигачите Релето си поддържа нормалното чукане а само лампичката на таблото за десен мигач почва да мига бързо Нямам изгорели крушки по мигачите На авариини двете лампички си светят както трябва Та при вас така ли е
                  ALFA ROMEO 166 2.4JTD 100kW

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от schoko Покажи съобщение
                    Знаете ли какво забелязох на моята Като включа ляв мигач се чува релето и лампичката на таблото мига според релето Но като включа десен мигач лампичката на таблото отначало мига два пъти в такт с релето и после започва да мига много бързо като че ли има изгоряла крушка на мигачите Релето си поддържа нормалното чукане а само лампичката на таблото за десен мигач почва да мига бързо Нямам изгорели крушки по мигачите На авариини двете лампички си светят както трябва Та при вас така ли е
                    И при мен почна така, после почнаха и двата да мигат нервозно и накрая сдаде багажа. Но това с бързото мигане на таблото може да има и друга причина - в зелената кутия при бушоните. Може и други причини да има, но аз това знам. Ако не те затруднява ти препоръчвам да провериш релето да не е влажно за всеки случай
                    166, 2.4 JTD'00

                    Comment


                    • #11
                      Това реле посредата ли е в смисъл долу при краката по средата или до бушоните
                      ALFA ROMEO 166 2.4JTD 100kW

                      Comment


                      • #12
                        "По средата" от към пасажера. Трябва да свалиш декоративната кора. Три релета стоят на една метална платформа, зеленото е въпросното реле
                        166, 2.4 JTD'00

                        Comment


                        • #13
                          Пих една ракиица но ще се постарая да ви опиша какво съм правил което има връзка с релето и влагата Започвайки отдалеч работата стои така През изминалото лято ми разхвърлиха инсталацията на колата за да ми прекарат нужният кабел за активиране на добавеният автопилот Бях чел за един от проблемите на 166 а именно тясното място в краката на пасажера Оглеждайки мястото аз направих следното Изключих всички букси от компа Взез кутията му и я наврях над въпросните релета Закачих наново буксите като привързах кабелите на панела вървящ зад жабката Компа беше закачен на едни ламарини които изхвърлих Така освободих около 20 см дълбочина за краката на пасажера което мисля е голям плюс Оттогава изчезна един друг проблем но незнам по каква причина а той е постоянното цикане на релето когато се затвори предният десен прозорец и се задържи копчето При мен вече се затваря прозореца и не се чува въпросното цикане Преди десетина дена мъчейки се да извадя АЦС за да проверя да не е откачена антената на телефона защото ми е много слаб обхвата видях че върху преместеният комп има капки антифриз Не погледнах релетата но най вероятно и при тях има влага Предстои смяна на радиаторчето но нали трябва да източа фреона пък сега машините на майсторите са заземени щот никой сега не си пълнел климата Та покрай тези релета и влаги рекох да вмъкна подобрението за разширяване на пасажерското място Увлякох се в писане и мисля да ходя да си допия ракиицата пък утре ще го видя това зеленото реле Наздраве
                          ALFA ROMEO 166 2.4JTD 100kW

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Chimev Покажи съобщение
                            "По средата" от към пасажера. Трябва да свалиш декоративната кора. Три релета стоят на една метална платформа, зеленото е въпросното реле
                            Е Ся ме качи на черешата! На мен като ми се бъгнаха мигачите смених едно реле, което се намира при бушоните (в краката на шофьора)!!! Колко релета за мигачи има тая кола ??
                            AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от kiko73 Покажи съобщение
                              Е Ся ме качи на черешата! На мен като ми се бъгнаха мигачите смених едно реле, което се намира при бушоните (в краката на шофьора)!!! Колко релета за мигачи има тая кола ??
                              Освен тия двете май и голямата зелена кутия при бушоните (така наречената клюкарка) има някакво отношение. Абе совалка
                              166, 2.4 JTD'00

                              Comment

                              Working...
                              X